شما می توانید کلیه های آسیب دیده طب سوزنی تعمیر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب سوزنی یکی از هفت درمان طب سنتی چینی (TCM) .در سال های اخیر است، طب سوزنی است بیشتر و به طور گسترده ای در درمان بیماری کلیوی استفاده شده است. این برای تعمیر کلیه های آسیب دیده مفید است؟

مکانیسم عمل طب سوزنی

در چین، طب سوزنی دارای بیش از 2000 سال از تاریخ، و از طریق سه جنبه.

1. لایروبی کانال: تابع اولیه از طب سوزنی است که به کانال مسدود deoppilant و کار به طور معمول دوباره، در حالی که عملکرد اساسی فیزیولوژیکی از کانال در حال انجام چی و در حال اجرا خون. هنگامی که کانال قفل شده است، بیماران مبتلا به درد، سفتی، تورم و کبودی را به راحتی.

2. تنظیم یین و یانگ: هدف نهایی از طب سوزنی است به بهبود تعادل یین و یانگ. پاتوژنز این بیماری پیچیده است، اما می توان آن را عدم تعادل یین-یانگ نتیجه گیری. روش تنظیم یین-یانگ در طب سوزنی از طریق بهبود ویژگی کانال از یین و یانگ، سازگاری طحالی و دستکاری طب سوزنی به دست آورد.

3. تقویت مقاومت بدن و از بین بردن شر: پیشرفت و عادی از بیماری یک فرایند است که مقاومت و مبارزه شر بدن در برابر یکدیگر است. طب سوزنی در تقویت مقاومت بدن و از بین بردن شر تمرکز دارد.

چه کاری می تواند برای کلیه معلول طب سوزنی؟

طب سوزنی می تواند کمک به بهبود گردش خون در سراسر بدن و افزایش توانایی بیمار برای مبارزه با بیماری های مختلف، پس از آن می توانید بسیاری برای کمک به کنترل علایم بیماری کلیوی و عوارض انجام دهد. با این حال، طب سوزنی است به اندازه کافی برای ترمیم سلول های کلیوی آسیب دیده و بازسازی ساختار کلیه نیست. بنابراین، طب سوزنی استفاده شود برای حمایت از کل درمان کلیه به جای همه درمان بیماری های کلیوی.

اگر بیماران می خواهید برای تعمیر کلیه های آسیب دیده، بلکه باید برخی از روش های درمانی است که می تواند ظرفیت برای کلیه خود شفا را افزایش دهد، و عادی گردش خون در سراسر بدن، از جمله کلیه ها پیدا کنید. در نهایت، بیماران کلیوی ممکن است مشکلات کلیوی خود را با موفقیت معکوس شود. بهترین آرزوهای خود را به همه بیماران کلیوی ما.

http://enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/1910.html





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیوی، درمان بیماری های مزمن کلیوی و علائم ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: